fredag, juni 02, 2006

lite avslut, lite uppstart

jaha...då sitter man här och försöker samla ihop sina sista krafter för att kunna pricka av terminens sista 5 poäng... det går segt.

Samtidigt smyger sig nästa uppdrag på, någon normal sommar kommer det därför förmodligen inte bli, men jobba brukar man ju göra i vilket fall så...

Förra helgen fyllde jag år och fördrev bland annat tiden med att hjälpa till och bygga en trappa. Inte för att jag är någon snickare men det var faktiskt riktigt avslappnande att jobba med något annorlunda en stund.

Just det, jag fick en anteckningsbok av Daniel idag, det var väldigt snällt!

2 kommentarer:

Unknown sa...

åh nej, fööööörlåt. jag har glömt din födelsedag. :( men du.... jag måste få bjuda på ngt när vi ses! äh jag får ta å ringa dig någon dag.

Sandra sa...

Hm... dåligt med skrivande i den här du :-)