måndag, juli 07, 2008

Skrivlogg nr. 5

Så har den femte arbetsveckan med studentkårens historia för ögonen tagit sin början. Imorgon har jag också min första träff med en fd kåraktiv och fler är inbokade. Det går med andra ord framåt även om det är svårt att veta riktigt vart man skall börja och var man ska sätta punkt.

Finansieringen av tryck är ännu inte fixad men jag är nog ännu inte speciellt orolig. Jag har så smått börjat även med den grafiska formgivningen så som jag vill ha det och jag kan nog säga nu att det går att säga att det är en bok jag skriver. Inte någon flummig skrift, häfte eller liknande. Jag skriver en bok och det är lite häftigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant, intressant. Ska bli spännande att läsa din bok när den väl blir klar!

Andreas Wass sa...

Tjena Viktor!
Ja, förhoppningen är ju att de ska erbjuda lite intressant och roande läsning nångång till hösten. Håll ögon och öron öppna. :)