onsdag, juli 23, 2008

Skrivlogg nr. 6

Vad händer egentligen kan man fråga sig. Står arbetet stilla? Svaret är både ja och nej. De flesta texterna är färdiga i en första "råversion" och ligger nu till sig ett tag innan jag kan påbörja ytterligare redigeringar i dessa. För övrigt har jag fortfarande lite kontakter med fd kåraktiva som är på gång och jag hoppas på textmässiga bidrag från personer med särskild kompetens som jag själv inte riktigt har. Dessutom har jag börjat leta och scanna fotografier - ett arbete som fött nya frågor om upphovsrätt som jag måste lösa på något sätt.

Så denna vecka koncentrerar jag mig framförallt på att vara lite ledig på förmiddagarna och arbeta på HLK under eftermiddagar och kvällar. Jag ringer nyantagna studenter. Troligen får projektet ny fart i nästa vecka efter några telefonsamtal. Nu är det dock dags att sätta på en kopp kaffe och gå ut i solen en sväng. Over and out!

Inga kommentarer: